Wednesday, December 22, 2010

Tntg Dia...

Rasanya x pernh aku sebut ttg Dia kan..ssorg yg pernah hadir dalam idup aku...But, xterasa nk citer byk2.Just want 2 say:
           Tahu x b'knlan ngn awk adlh salah satu detik yg t'indah dlm idup sy..xmungkin saya akan lupakan saat kita btemu.. 3 tahun kita b'teman dan b'gembira b'sama.. Namun hujung tahun ni genaplah 2 tahun kita x b'jumpa..lau x mesti 5 tahun kita dah b'sama kan!!  Xpasti di mana salah n silapnya..(Ok,saya tahu puncanya n i'm admit it K.,..)awk makin jauh..xhiraukan saya.peliknya ngn member2 lain  awk okey aje....tp awk seakan m'jauhkan diri dari saya aje.. tapi abaikan sahaja semua itu.. saya cuma nk ckpkan benda ni ajalah 
    "Saya sgt suka kat awk tp sy still keliru sbgai ap??? Kawan, abang, teman, sahabat, pakwe@ whtever... Saya senang ngn awk n sy sllu ingt nasihat awk.Yg paling bodoh saya rasa bl sy nantikan awk sedangkan awk dah terang-terangan lupakan saya kan.*Lau xlupa mesti awk msj @ call sy kan...Kan....*Saya pegang janji awk yg awk akan dtg kembali padahal awk da jauh..*yelah sy duk barat awk duk selatan.. huhu* Tapi 2 semua dulu.SEKARANG , saya da SEDAR n SAYA NAK CKP YG SAYA DAH BELAJAR LUPAKAN AWK n saya harap kita xkan pernah b'temu lagi.".Lps2 nk ckp yg  "Awak saya tumpang gembira melihat kejayaan awk...Saya rasa bangga bl awk da b'jaya dpt ap yg awk cita-citakan n saya asa sangat bahagia bl tgk awk bhgia...Saya xkisah andaikata awk da lupakan saya n lau kita b'selisih d tgh jln n awk xtegur saya,saya xambik aty.Tambah lagi jika awk anggp xpenah knl saya n sy adlh org asing..'
See, aty sy yg luka 2 dah b'jahit kembali..But parutnya akan ttp ad....
p/s:  Hope one day aku kn jumpa s'omeone yg btul2 sayangkan aku....Amin. 
huhu sori eik t'pksa bc en3yg agk3 JIwang ckit.. Lau nk muntah p toilet jgn muntah cni yer..huhu

No comments:

Post a Comment